Breezer Blog

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Αντάρτες και τρίχες κατσαρές

Έχει βουίξει ο τόπος για τους Αντάρτες-βουλευτές που παίρνουν κεφάλια με την κριτική που ασκούν.Η αλήθειά είναι ότι έχει γίνει κάποιο λάθος κατά το βάπτισμα.Άλλος λέω την γνώμη μου(που κάποιες φορές είναι αντίθετή προς την παράταξή) και άλλο σηκώνω μπαντιέρα και τραβάω μονός μου κουπί.

Δεν είναι και τόσο καλοί νονοί από ότι φαίνετε οι δημοσιογράφοι.

Δεν έχω δει ποτέ κανέναν αντάρτη να μένει στο Ν.Ψυχικό(λίγο πιο ψιλά δηλαδή από τους παραπάνω δημοσιογράφους).Δεν έχω δει ποτέ κανέναν αντάρτη να του πληρώνουμε φρουρά.Δεν έχω δει ποτέ κανέναν αντάρτη να πάει από το σπίτι στο γραφείο του με Mercedes την οποία δεν οδηγάς αυτός άλλα κάποιος άλλος.Ακόμα χειρότερα δεν έχω δει ποτέ κανέναν αντάρτη να ψηφίζει κάτι με το οποίο μέχρι χθες διαφωνούσε,κοροιδευοντας τον λάο.

Τέλος δεν έχω δει ποτέ κανέναν αντάρτη να έρχετε από τα δεξιά.Θα μετακομισουν και οι τριχες απο το μουσι του Βελουχιωτη στο προσωπο του Τατουλη δηλαδη με αυτα που ακουμε.

Άλλαξαν τόσο πολύ τα πράγματά ή έχω χάσει επεισόδιά;

Digg Cull Buzz Bobit Digme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]



<< Αρχική σελίδα