Breezer Blog

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Ο πονος ειναι αναλογος της ποσοτητας των δακρυων;

Το μάθαμε και αυτό.Το ότι δεν κλάψα με τόσο στην περίπτωσή του Διαμαντή όσο στην περίπτωσή του Αλέξανδρου σημαίνει ότι δεν πονέσαμε το ίδιο.Τουλάχιστον αυτό πιστεύουν κάποιοι.

Και επειδή από μικρός ήμουν ήσυχος άλλα είδα ότι δεν τραβάει καλά,σκέφτηκα να αλλάξω και να λέω αυτό που σκέφτομαι.Διαβάστε λοιπόν προσεκτικά το δεύτερο μου σχόλιο στο παραπάνω άρθρο.

"Δεν είναι σωστό το να πιστεύεις ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο με άλλον εκτελεστή;Δεν είναι σωστό το να λες ότι μια οικογένειά έχασε δυο από τα παιδιά της;

Αν όλα αυτά δεν είναι σωστά τότε τι είναι;

Μήπως θέλετε να ζυγίσουμε την ποσότητά των δακρύων για το ένα και για το άλλο παιδί;Μα τόσο μικρόψυχοι είστε;

Αν πραγματικά σκέφτεστε με αυτόν τον τρόπο τότε καλά μας κάνουν γιατί από μονοί μας φωνάζουμε "Καλλιεργείστε μας και άλλο μίσος,δεν μας φτάνει τόσο".

Σας θυμίζω μονό αυτό.

Πριν την εισβολή του τανκ στο Πολυτεχνείο στρατιώτες πυροβολούσαν τους φοιτητές.Οι φοιτητές τότε φώναζαν και μάλιστα υπάρχει και ηχητικό ντοκουμέντο "Μην πυροβολείτε αδέρφια μας στρατιώτες".

Ο εχθρός είναι κοινός.Το σύστημά και οι εκτελεστές του.

Και το ξεκαθαρίζω για ακόμα μια φορά.Δεν είμαι με τους μπάτσους,άλλα με τους αστυνομικούς που σέβονται,υπηρετούν και δεν καταταράζονται την εξουσία.Δεν είμαι με τους κάλους και τους κακούς κουκουλοφόρους άλλα με το το εργατικό και λαϊκό κίνημά.

Και τέλος,είμαι με την Λαϊκή δημοκρατία και όχι με την δημοκρατία των λίγων.

Πείτε μου λοιπόν,οι φοιτητές όλα αυτά τα λέγαν για να πιάσουν στο φιλότιμο τους στρατιώτες ή γιατί είχαν καταλάβει ποιος ήταν ο κοινός εχθρός;

Μήπως η ιστορία επαναλαμβάνετε;Ειλικρινά δεν ξέρω.Μάλλον ξέρω άλλα θα περιμένω λίγο ακόμα"

Τα σχόλιά του σχολίου δικά σας.

Digg Cull Buzz Bobit Digme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]



<< Αρχική σελίδα