Breezer Blog

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

27 μέρες δρόμος για το Ubuntu 8.10

Όπως και την προηγουμένη φορά έτσι και αυτή θα δημιουργήσω λίγο χώρο στο μυαλό μου ώστε να αποτυπώσω την στιγμή της αλλαγής.Μέχρι τώρα μετράω 3 και πάω για την 4.Όλες τις θυμάμαι σαν να γινόταν διαδοχικά.Όταν περνάς καλά λένε σου φαίνετε ο χρόνος να κυλά γρήγορα.

Από την 7.04 που καθόμουν στο τραπεζάκι στο σπίτι μου στο Ηράκλειο με τον ξάδερφο μου περάσαμε στην 7.10 που αντιμετώπισα το πρόβλημά της acpi και τέλος στην 8.04 που εγκαταστάθηκε στο καινούργιο τότε Acer την ήμερα των γενέθλιων μου.

Από όλες έχω κάτι να θυμάμαι.Έτσι είναι αυτά.Το λέει και το σλόγκαν For Human Beings.

Ένα λειτουργικό για ανθρώπους με συναισθήματά.Για ανθρώπους που περιμένουν την μεγάλη αλλαγή από μέρα σε μέρα.Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.Και τώρα που το Ubuntu αλλάζει περιμένω πολλά.Κάποια από αυτά έχουν ανακοινωθεί,όπως για παράδειγμά το Gnome 2.24, X.Org 7.4, Network Manager 0.7, Samba 3.2.

Ο πυρήνας σε αυτήν την αλλαγή θα φθάσει αισίως στην έκδοση 2.6.27.

Ειλικρινά δεν έχω περιέργειά για το πως θα είναι το νέο Ubuntu,ξέρω ότι οι άνθρωποι της Canonical θα δημιουργήσουν κάτι όμορφο που οι άνθρωποι της κοινότητά θα το κάνουν όλο και πιο όμορφο με τον χρόνο.

Η περιέργειά μου είναι που θα με βρει η αλλαγή.Σε ποιο μέρος θα είμαι όταν θα κατεβάζω τα updates της νέας έκδοσής.Μέχρι στιγμής το έχω ζήσει σε 3 διαφορετικά μέρη.Αυτή που θυμάμαι πιο έντονα είναι αυτή της 7.10 που ήμουν Θεσσαλονίκη.Προσπαθούσα να ξεκλέψω λίγες ώρες πολυτίμου ύπνου για να στήσω την δύστροπη Κάρτα γραφικών ΑΤΙ με το εργαλειο Envy.

Η τελική έκδοση του Ubuntu 8.10 Intrepid Ibex θα είναι διαθέσιμη στις 30 Οκτωβρίου.

Μονό όταν φτάνουν αυτές οι τελευταίες μέρες νιώθω τον χρόνο να παγώνει.Λέτε να είμαι ένας ακόμα Penguin Junkie;

Digg Cull Buzz Bobit Digme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]



<< Αρχική σελίδα